Ikke-aktive støttemedlemmer af Foreningen Caroline S samt medlemmer af Caroline-koret inviteres hermed til en tur med skibet fra Svendborg til Nyborg og/eller fra Nyborg til Svendborg, lørdag den 30.maj – ca. tre timers sejlads hver vej. Tag eventuelt bussen i den modsatte retning.
Turen er gratis og uden forplejning. Deltagerne kan selv medbringe frokostpakker og drikkevarer. Man kan købe sig adgang til skibets fadølsanlæg.
Afgang fra Svendborg kl. 07:00
Hjemsejlads fra Nyborg kl. 13:30
Under opholdet i Nyborg-Lindholm Havn bedes de medsejlende forlade skibet og gå på egen sight seering.
Skibet er udlejet i forbindelse med et “Åben Havn”-arrangement for Nyborgs borgere i tidsrummet 11:00 til 13:30.
TILMELDING: Mail til nielsstrand@gmail.com eller SMS til 28924575
